Ana sayfa FUTBOL Aziz Yıldırım: “Ahmet Dursun, Seba gitsin diye bağırdınız.”

Aziz Yıldırım: “Ahmet Dursun, Seba gitsin diye bağırdınız.”

26

Başkan Aziz Yıldırım, bugün yapılan Mali Genel Kurulu toplantısında, günlerdir dilinden Fenerbahçe’yi eksik etmeyen Fikret Orman hakkında konuştu.

CEVAP VERSEK HER GÜN KAVGA OLACAK

Başkan Yıldırım, Beşiktaş Başkanı’nın söylediği sözler çok enteresan aslında sert de konuşmayacağım ama cevap versek her gün kavga olacak. Baktığınız zaman futbolda Fenerbahçe’nin başarısızlığının bir sebebi de TFF Başkanı ve hakemlerdir derken bu ülkede Cumhurbaşkanına bir şey söylediğinde ceza almazsınız fakat TFF’ye söylediğinizde ceza alıyorsunuz kendileri her söylediğiniz şeye ceza veriyorlar

KENDİSİYLE ÇELİŞEN AÇIKLAMALAR YAPIYOR

Sayın Fikret Orman, kendi kendisiyle çelişiyor. Euroleague’de takımı TOP 16’ya kaldığında şampiyon olacak takımız var açıklaması yaptı. Şimdi ise açıklamasında da Euroleague’e karşıyım hırsızlık organizasyonu diyor. Bunlar saçma sapan. İki sene evvel Eroleague şampiyonluğunu kazanabilecek kadromuz var diye açıklaması var. Ne söylediğinin farkında değil. Şu an Fenerbahçe’nin Avrupa Şampiyonu olması ve onların şampiyonluğuyla aynı döneme gelmesi dünyadaki ve Türkiye’deki yankısıyla altında ezildi. Kalkmışlar bayrağı astık bayrağı yakıyorlar ya niye yakıyorsunuz? Kalkın yanına siz de asın beraber altından geçelim korkmayın yani biz Beşiktaş bayrağının asılı olduğu yerin altından geçiyoruz.

ŞENOL GÜNEŞ’İN TEBRİK MESAJI

Şenol Güneş, Zeljko Obradovic teknik heyet ve sporcularımızı tebrik etmek için bir tebrik mesajı gönderdi. Kağıt Beşiktaş antekli değil ve kendisi beyaz bir kağıt gönderdi. Buna karşılık ben de Fenerbahçe Kulübü antekli bir mesaj gönderdim ve teşekkür ettim. Bunun dışında buradan Sayın Şenol Güneş’i şampiyonluk için tebrik ederim. Fakat Şenol Güneş mi söyledi basın mı yanlış yazdı bilmiyorum ama Aziz Yıldırım bizi tebrik etti dedi ben tebriğine cevap verdim buradan tebrik ediyorum basın yanlış yazdıysa düzeltsin

LENS BEŞİKTAŞ’A GİDEBİLİR

Lens’i kiralık olarak aldık ve getirdik o zaman kendisine bedel ödedik kulübüne bir şey ödemedik. Bu hafta Pazartesi itibariyle teklif yapacağımızı ilettik onlar bir teklif yaptı ve yüksekti biz de Pazartesi teklifimizi yapacağız. Lens Beşiktaş’a gidecekmiş olabilir gidebilir biz o kompleksleri geçtik. Biz oradan futbolcu almak için çaba göstermeyiz

QUARESMA KONUSUNDA SÖZÜMÜN ARKASINDAYIM BELGE BURADA

Quaresma’nın avukatının Hasan Çetinkaya’ya yazdığı mail burada. Tarih 26 Aralık 2016 Pazartesi günü gönderilmiş. Mail de şartlar serbest transfer 2 yıllık kontrat ve 1 yıl opsiyon yazıyor. Ayrıca 2 Milyon Euro imza parası ve sezonluk 3,5 milyon Euro’luk net ücret ile komisyon da 1-1,5 milyon Euro istiyorlar. Ben söylediğim sözün arkasındayım. İşte belge burada. Eğer Sayın Fikret Orman istiyorsa arasın maille ona gönderelim basına da vermiyorum.

MEŞHUR DURUŞ MESELESİ

Beşiktaş’ın bir de meşhur duruş meselesi falan varya efendi oluyorlar felan feda oluyorlar. Şöyle söyliyim Süleyman Seba çok sevdiğim bir abim ve çok insancıl biriydi. Fakat hepsi şunları söylüyorlar duruş Süleyman abi diyorlar. Sizler o günlerde Ahmet Dursun, Seba gitsin şeklinde bağırdınız. Onun arkasına sığınmışsınız bir duruş sergileyeme çalışıyorsunuz. Şu an 1959’dan öncesi hesaba kitaba sığmıyor. O dönemde lig başlamış ve bu lige göre şampiyonlar belli. Şimdi bunlar gitmişler 1959’dan önceki yıllarda 2 yıl şampiyon olmuşlar. O dönem zorbalıkla yapılan bir operasyon var ve 59’dan bu tarafa hesap sığmıyor. Yani nereye koyacaksınız bunu? ondan sonra diyorlar ki bizim duruşumuz var. Yahu duruşunuz varsa yıldızları iade edin.

HER GÜN FENERBAHÇE’Yİ KONUŞUYORSUN FENERBAHÇE’SİZ GÜNÜN YOK

Biz kavga çıkmasın istiyoruz bir kulüp başkanının kendi camiası haricinde açıklama yapmasını çok doğru bulmuyorum. Yani Van Persie’de Beşiktaş’a gidecekmiş biz almışız. Yönetim niye böyle yapıyorsunuz başımıza iş alıyorsunuz. Yani herkesin kendi işine bakması lazım islamın şartı 5, ve 6.’sı haddini bilmek ve 7.’si de eline beline sahip olmak. Yani sen her gün Fenerbahçe’yi konuşuyorsun. Senin gibi biz Beşiktaş’ı konuşuyor muyuz? siz devamlı Fenerbahçe şöyle Fenerbahçe böyle. Bu kadar Fenerbahçe kompleksine girmeyin. Kendiniz bir şeyler yaratmaya çalışın. Şimdi önceden gelirleriniz az diye konuşuyordunuz şimdi gelirlerin de çok. Seni Fenerbahçe fazla ilgilenme sözlerine dikkat et. Eğer EuroLeague hırsızlıktır dersen devletin yüksek yerlerine kadar laf söylemiş olursun.

* Küfür, hakaret, rencide edici ve büyük harfle yazılan yorumlar onaylanmayacaktır.